Acaba biz mi biraz nankörlük ediyoruz hakemlerimize diye düşünmeye başlamadım desem yalan olur (Hepsi için değil bu sözüm) . Öyle facia hakemler var ki Avrupa'da bizimkiler melek yahu . İzlerken kendimizden geçiyoruz bizimkilerin bunlardan ne eksiği var diye .
Ne kadar eleştirsek de Cüneyt Çakır ve Selçuk Dereli ligimizin üst sınıf ve dışarıda görev alan hakemleri.Sanırım bize de sadece sahip çıkmak gerekiyor .
- Dipnot : Maçın ek yardımcı hakemleri ise Hüseyin Göçek ve Halis Özkahya yaptı .
- Ekdipnot: Yanlışım yoktur inşallah :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder