Hıncal Bey Abi her zamanki gibi , bildiği en iyi işi yapıyor , kıvırıyor...Öyle bir kıvırıyor ki Nesrin Topkapı izlese ağzı açık ayran budalası gibi kalır , o derece..
Artık yapma diyeceğim ama o'nsuz da olmuyor, bu ülkede birilerinin saçmalaması lazım ki biraz bize de karalayacak birşeyler çıksın , değil mi ama ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder