30 Ağustos 2010 Pazartesi
29 Ağustos 2010 Pazar
17 Mayıs 2010 Pazartesi
Cem Sultan
Golcümüz olmadığı zamanlarda , Arda'dan forvet yaratmaya çalıştığımız zamanlarda aklımıza gelmeyen ; gelsede gelmeyen bu çocuk artık oynamalı A takımda.
88'de attığı 3. golden sonra dahi topu ağlardan kaparak santra noktasına götürecek kadar hırslı ; 89'da üstüne bir gol daha atacak kadar da golcü .
Harcanmamalı , harcatılmamalı.
Her zaman dediğim gibi , yabancılara gösterilen sabrın yarısı yeter kendini göstermesi için.
Önümüzdeki sezonun Emre ile birlikte yapıtaşlarından biri olması dileği ile..
Dönen Devranın Hatrına
O bekleyişi görünce hemen bizim 16 dk.lık bekleyişimiz geldi.Diken diken oldu tüylerim.
İçim ürperdi.
Bastın çığlığı dönderdin devranı hocam. Kutlu olsun.
Bayıldım

Yılmaz Hoca'lı Lipton İce Tea reklamı enfes olmuş. Beni benden etti desem yeridir. Ne diyorsunuz sırada sit-com mu var ?
13 Mayıs 2010 Perşembe
4 Yıl Daha
Genç ortasaha 4 yıl daha Galatasaray'da kalacak.Pek beklenmedik bir gelişme değil.Ancak daha fazla şans bulması gerekir içimizden biri olarak.Koftiden yıldızlara gösterilen ilgi,alaka,sabrın kat ve kat fazlasını hakettiği aşikar.
Güle Güle Mehmet

İspanya'ya ihraç ettiğimiz ikinci Mehmet.İlkinden memnun kalmadılar , bu kez orjinalini yolluyoruz...
Oralarda mutlu ol Mehmet , bu bize yeter.Bir de futbolunu geliştirirsen , değme keyfimize.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
