20 Ekim 2010 Çarşamba

Artık Sana da Demek Vakti Geldi , Baş Baş


Derbi öncesi cezalı duruma düşmek için ısrarla kart görmeye çalışan,
Mağluiyetten sonra muhabire/kameramana vs. " dışarıda taraftar var mı? " diyen zira pişkinliğini üzerinden atamamış olan,
Golden sonra yalandan teknik direktörüne koşan,

evet sen busun, ve dahasısın da.

Listeye ekleme yaptırtma bize artık.Git!

Baş Baş # 3


' Güle güle güzel insanlar...
Kalbim Siz' lerle.

--

Bu takımın, bu yönetimin sizi haketmediği kesin.
Takım ; istemediğini barındırmıyor resmen, gruplaşıyor, dışlıyor saçma sapan işler vs.
Bu takımın hakettiği birşey varsa onun beyefendilik olmadığı kesin. (Skibbe/Rijkaard) Zira kötekten hoşlanıyorlar, tehdit hayatlarının vazgeçilmez bir unsuru.
Yönetimin ne denli fırıldak olduğunu yazmaya dahi gerek yok sanırım, daha mürekkebi kurumadan Rijkaard' a yeni sözleşme önereceğim sözünün, bugün ayrıldı kıvırcık saçlı, beyefendi adam.
--
Hak ettiğiniz yerlerde görmek dileği ile...

14 Ekim 2010 Perşembe

Oh ne âlâ #5

' N'aber?

' Yok yok suç sende değil, seni kanalına alıp program yaptıranda. Ama aslında onlarda da değil suç, o programı izleyenler varya tüm suçlu onlar. Kültürsüzlükten, cahillikten kırılan boş beyinler.
Bu ilk de olmadı son da olmayacak, izlendikçe o program.
Bkz. Ümit Karan
Sen kimsin ki dil uzatıyorsun Kaptan' a.
Döktüğü her damla gözyaşı için , milyonlarca kez Allah Belanı Versin.
Şimdi seni bekleyen salatalıkların yanına dön.
Onlarla ne yapacağın mı? Bu konuda istediğine danışabilirsin ancak eskilerden aşinasınız birbirinize.

' Üniversitelere sivil polis yerleştirilmesine karar vermiş devletimiz. E hergün kapıda -güvenlik görevlilerinin yanında- bekleyen abla kim. Sivil üstüne üstlük. Siz şuna işi resmileştirdik deyin de daha doğru olsun.
| Twitterdan geldi bu da : Hergün sabahın köründeki derste , anfinin en arkasında Fanatik okuyan adam öğrenciydi zaten. |
Başka söze gerek yok galiba. Var mı?

' Sinan Bolat ,oğuz Çetin olduğu sürece ben yokum milli takımda demiş.
Bu yönetim anlayışı ile harcamadığımız futbolcu kaldı mı?
Sonra neden bizi seçmedi de onları seçtiler diye yerden yere vuruyoruz insanları.
Ben olsam daha 1 dakika bile düşünmem, seçerim Belçika'yı en azından hakettiğim değeri bulmak için.
Ve beklerim yine, ne zaman sövmeye başlayacaklar bu kez diye...

' Gözlerinden öpüyorum Taffarel - Levent Özçelik / Her yerinden öpüyorum Rüştü - Ertem Şener.

' Mesut'u eleştirmek.
1. O' nu eleştirme ,kendini eleştir.
2. 4 yıl olmuş artık yeter yahu.
3. Takdir et.
4. Bu işler dışarıdan göründüğü gibi değil. Emin ol.

' Otobüste/yolda/arabada vs. giderken kızla erkeğin bakışması varya, heh işte o kalbimde yaradır.
Bastırılmış duygular mı yoksa anlık tatmin olma arzusu mu? 2 sn. sonra gitmiş olacak ama sen onun sana bakması için can atıyorsun. İlginç değil mi sizce de? Bakarsa da kendini Alain Delon , Ava Gardner sanıyorsun. Tatmin oldun mu? Evet.
Narsist narsist dolaş bakalım ortalıklarda.

' Ne Ruslar mı aldı Bursa' yı? Ferguson kaçırdı ağzından. Açıkladı gerçekleri.
El çek tabip yaram üstünden...

' Gittim ben.

Boşnak Değil ,Bosnalı


Misimovic' e Boşnak denmesinden gına geldi artık.
Boşnak, sadece Bosna' da doğan Müslümanlar için kullanılan bir terimdir.
Misimovic Hristiyandır.
Boşnak değil Bosnalıdır.

Yeterince açık mı?

ŞEREFSİZ A.Ş.


-
Ben demedim o dedi..

4 Ekim 2010 Pazartesi

ŞAMPİYON




1 - K. Sofuoğlu - 206
2 - F. Foret - 126
3 - K. Fujiwara - 87
4 - R. Harms - 83
5 - B. Parkes - 75
6 - M. Roccoli - 75
7 - A. West - 66
8 - B. Veneman - 64
9 - C. Jones - 45
10 - L. Alfonsi – 45