23 Eylül 2010 Perşembe

Oh ne âlâ #3


' İyiki doğdun Heri .İyiki bizimlesin .

' 2 maçını üstüste izledim Madrid'in Real kesiminin .Ben böyle bir kayırma daha görmedim .Bir tarafta ezilen halk , diğer tarafta burjuvaları gördüm resmen .Ronaldo her adam geçemeyişinde kollarını iki yana açıp yüzünü ekşitir , aynı hızda düdk ağızdadır .Neden ?Çünkü o Ronaldo ,Real Madrid'li Ronaldo .O'nun geçemeyeceği adam yoktur .Mutlaka faul vardır .Sergio Ramos yan hakemin gözü önünde geçirir dirseği rakip oyuncuya , adam kıvranır yerde acı içinde hakem oralı bile olmaz .Ceza sahası içindeki barajda top yüzüne geliyor diye elini yüzüne yapıştırır resmen rakip , suratı dağılmasın diye ; o da ne hakem beyaz noktayı gösterir .Madrid'le oynarken yüzünü korumaman gerektiğini öğrenemedin mi bu yaşına kadar .Çok ayıp .
Çok yaşa sen Cüneyt Çakır .

' Çiğköfteciden alınan o tadımlık çiğköfte varya , bence bütün o porsiyona bedel .

' Nuri 3 asist yaptı dün .Maçın ilk 3 golünün asistini .Başladığı gibi devam ediyor Bundesliga kariyerine , bu yaşta bu tecrübe ile biz beğenmeyip almıyoruz milli takıma .Çünkü Nuri kaldıramaz milli takımı , karakterli çünkü , efendi , Emre'den boşalan yeri dolduramaz .
Keşke demezsin umarım , keşke Türk Milli takımı yerine Almanya 'yı seçseydim , şimdi Khedira'nın yerinde ben vardım demezsin .

' Kaka'nın eşi ile yaptığı düet . Keyifli .Tavsiye .

' Aslantepe'de ilk maçı , işçiler yapmış .Hemde kale yerine iki taş koyarak , ilk gol sesi yankılanmış boş tribünlerde , toprak zeminde .İlk golü atma hayali de yalan oldu bizim topçuların .O anları fotoğraflayıp , koymak lazım stada , bir köşeye asmak lazım o gol sevincini .

' ... Galiba ben her sabah uyandığımda senden yine ayrılıyorum ...
Ceyhun Yılmaz

' Baş baş .

21 Eylül 2010 Salı

Ron Ron


" Plüton'un gezegenlikten çıkarılması beni çok üzdü. Ben küçükken Plüton gezegendi, ama şimdi değil. Bunu kim yaptıysa burnuna dirsek atmak istiyorum. Plüton'u seviyorum. Herkes Plüton'u seviyor. Hatta Plüton diye bir çizgi film karakteri bile var. Bu konuda elimizden ne gelir bilmiyorum ama Plüton'un yeniden gezegen olmasını sağlamak için bir şeyler yapmalıyız "


Nasıl bir delisin sen ?

Roger - Rafael



Federer , Nadal'ı kendi vakfına yardım amaçlı , Zürih'e maça çağırıyor .Çağırmaya çalışıyor desek daha doğru sanırım .
Bayağıdır böyle keyifli bir çalışma izlememiştim , tebessüm krizine gireceksiniz , söz .

19 Eylül 2010 Pazar

Oh ne âlâ #2

' Neydi yahu Bursa-Valencia maçındaki hakemlerin ayakkabıları öyle .Yemin ediyorum tiksindim hakemlerden bir ara .Kramponlu ayakkabılar olmayınca , o konçların hali duman .Eğer FIFA/UEFA'nın kararı ise sıkın kafama , daha fazla acı çektirmeyin ...

' Gelelim başrole : Mustafa Sarp !
Florya'nın asi çocuğu !
"Sözde" mücadele , azim , istek , hırs abidesi .
Herşey tamam Mustafa , herşey...
Ama her golden sonra , skor yapan oyuncunun boynuna atlayıp , onu aşağıya çekmeye çalışman , zaman zaman kündeye yatırma eylemlerin , kata gurme çabaların ne zaman son bulacak .Ne zaman Galatasaray'da oynadığının farkına varacaksın .Ne zaman büyük takım oyuncusu olacaksın .
Bu hareketler ışığında rahatça söyleyebiliyorum ki ; hiçbirzaman .
Son bombayı dün patlattı Bucaspor maçının son dakikasında : Pino cezasahasına girer , sert çocuk boştadır , topu ona atmak yerine kaleye gönderir , kendini kanıtlamaya çalışan yeni transfer , ki çokta normaldir bana göre .
Ligtv mikrofonundan şu ses yükselir : "Ulan Pinooooo! A... koyıyım senin ben!"
Nokta.

' Fox Tv , derdin ne arkadaşım senin , problemin ne !?
Haftada tek bir İtalya Ligi maçı yayınlayacaksan , neden alıyorsun yayın hakkını ?

' Yazılacak çok şey vardı ama yine olmadı .

' Görüşürüz .

13 Eylül 2010 Pazartesi

Saygıyla

Metin Oktay'ın jübile maçı. Rica ediyor Fenerbahçe yönetimine , son maçımı yıllardır karşısında oynadığım büyük camiaya karşı yapmak isterim diye. Fenerbahçe yönetimi " imkansız da olsa seni hep Fenerbahçe formasıyla hayal ettik , belki birgün bizim takımda da oynar diye düşledik diye cevap veriyor. Kabul ama bir şartımız var , 10 dakika da olsa bizim formamızı giy bari son maçında ... 10'un cevabı manidar , gelecek kuşaklara :" Onur duyarım. "
' Yanlış bilmiyorsam maçın 10. dakikasında "Sinyor" Can Bartu ile değiştiriyorlar formaları. 10'ar dakikalığına suyun öte taraflarının formalarını geçiriyorlar sırtlarına.

' Şimdi bunu , endüstriyelleşmiş beyinlerle , bugünde hayal edebiliyor musunuz ?
Arda'nın , Semih'in diğer formalar için , Onur Duyarım dediğini düşleyebiliyor musunuz ?

Ruhun şâd olsun KRAL.

7 Eylül 2010 Salı

Oh ne âlâ




' İçimdeki yazma isteğine her seferinde engel olan üşengeçliğimden kurtuluyorum sanırım .En azından bu cümle buna bir kanıt , bu da , bu da ...

' Lenovo , " One Key Recovery " ile çok yaşa sen emi .

' İyi hoşta , bu takım savunmayı bile hücum ile yapıyor , kapanınca sahaya geliyor goller .Sanırım Hiddink bunun için burada zaten .Bu kadro daha çok revizyona uğrar gibi geliyor bana .Dortmund'un belkemiği Nuri , milli takımın yasaklısı sanki .Kaptanlık verecek kadar güveniyorlar ona ama bizimkiler hala dinazorların peşinde .

' Takdir etmek gerek Leeskens'i .Çoluk çocukla kadro kurmuş , meydan okuyor dünyaya , helal olsun .Bana göre 2014 Dünya'da çok , iş yapar bu takım .Yanına da Gana , tadından yenmez valla .

' Van Buyten , Hamit , Semih ,V.B. , Arda ... Şimdi onlar düşünsün !

' Rıdvan iyi hoşsunda , bazen çok abartıyorsun yahu .Yorumların -talimatlar- çıldırtıyor bazen ; sağa at , düz koş , top sür , pas ver aferin oğlum , çak ağzının ortasına , acımayacaksın bunlara hacı ...
*guus boşuna , koy şeytan'ı oynatsın takımı .

' Sıra sende , 12 !

' O değilde , ... özlemişim be .